Saltar a continguts

CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE CERVERA

Navegació

Què és Càritas?

Càritas és una entitat de l'Església Catòlica que treballa contra la desigualtat i l'exclusió social dels sectors més pobres de la societat. És un pont de solidaritat entre les persones que tenen mitjans -materials, culturals, humans- i els que en necessiten.

La Càritas de cada diòcesi és autònoma en la seva organització i gestió de mitjans. Pel fet del coneixement pròxim que té de  les necessitats de l'entorn, posa en marxa els equipaments i serveis que veu més necessaris en cada moment. Càritas Interparroquial de Cervera duu a terme les seves accions a través de diversos programes socials.

Càritas Interparroquial de Cervera fou constituïda l'any 1990 com a entitat sense ànim de lucre.

L'any 1997, Càritas Interparroquial de Cervera, va fundar la FUNDACIÓ XAVIER PAULES per la inserció sociolaboral de les persones que es troben en situació de marginació i/o exclusió social, d’acord amb els programes socials de Càritas.

Per portar a terme aquesta finalitat, la Fundació desenvolupa tot tipus d’activitats laborals adequades pel col·lectiu a qui va dirigida l’acció de la fundació.